Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Termeni și Condiții

Site-ul web www.ghidusii.md este administrat de către “Larina Consult ” SRL, IDNO: 1017605004536, având sediul în or Cimișlia, str. Sfânta Maria 2 of 15, MD-4101, tel. (+373) 078858485; Adresa de email: revistaghidusii@gmail.com. În acest document sunt stabiliți termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.ghidusii.md și toate condițiile de achiziționare a produselor comercializate prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate, de retur și orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit în continuare “Termeni și Condiții”. Accesarea și/sau utilizarea site-ului www.ghidusii.md de către dumneavoastră constituie ACCEPTAREA prezentelor condiții și vă obligă la respectarea acestora. Larina Consult ” SRL își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condițiile. Orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest site web.

1. Dispoziții generale
1.1. La înregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul acceptă Termenii și condițiile de vânzare a produselor (în continuare – Termeni și condiții) prezentate mai jos.
1.2. Acești Termeni și Condiții, precum și informația despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu articolul 1029 din Codul civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comerțul Electronic. Cumpărătorul, după ce a luat cunoștință cu textul acestor condiții de vânzare, le acceptă prin bifarea alineatului “Am luat cunoștință și sunt de acord cu termenii și condițiile de vânzare pe site-ul www.ghidusii.md și cu prelucrarea datelor cu caracter personal”. Toate Ofertele afișate pe acest site sunt valabile în limita stocului existent. Toate prețurile expuse sunt prezentate cu TVA inclus, informațiile despre articole și prețuri sunt prezentate sub rezerva erorilor de tipar.
1.3. Relațiile dintre client și vânzător sunt stabilite în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.
1.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date fără o notificare prealabilă a clienților.
1.5. Prezentele condiții reprezintă cadrul general potrivit cărora se desfășoară activitatea de comerț electronic la distanță/online, cuprinse într-un sistem de vânzare organizat de Larina Consult SRL. Aceste condiții de comerț electronic se pot realiza inclusiv prin încheierea unui contract electronic de vânzare-cumpărare la distanță, asupra căruia prin comanda efectuată după comunicarea electronică comercială din partea vânzătorului, consumatorul persoană fizică își exprimă expres și neviciat consimțământul cu privire la încheierea la distanță a contractului, prin plasarea comenzii.

2. Definiții/Noțiuni
Cumpărător – orice persoană fizică, utilizator al www.ghidusii.md, care plasează o comandă pe www.ghidusii.md / către Larina Consult SRL.

Vânzător / Administrator – “Larina Consult ” SRL, IDNO: 1017605004536, având sediul în or Cimișlia, str. Sfânta Maria 2 of 15, MD-4101, tel. (+373) 078858485; Adresa de email: revistaghidusii@gmail.com.

Produse – orice bun afișat / comandat / achiziționat de pe / la www.ghidusii.md / Larina Consult SRL.

Comandă – documentul electronic, precum și orice cerere de produse plasată pe www.ghidusii.md, prin care Vânzătorul este de acord să livreze produsele, iar Cumpărătorul este de acord să le primească și să efectueze plata acestora.

Contract electronic de vânzare-cumpărare la distanță – Comanda confirmată de către Vânzător, în conformitate cu Termenii și Condițiile.

3. Securitatea datelor cu caracter personal
SRL Larina Consult prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu Legea Nr. 133 din 08.07.2011 cu privire la protecția datelor cu caracter personal. Aceste date vor include însă nu se vor limita la:

  • Adresa IP a clientului;
  • Numele clientului;
  • Prenumele clientului;
  • Telefonul clientului;
  • Tipul cardului;
  • Numele clientului indicat pe card;
  • Adresa email client;
  • Valuta tranzacției;
  • Informații despre livrare.

Utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru următoarele scopuri:

  • Contractarea și administrarea relației cu clienții;
  • Recrutarea potențialilor angajați;
  • Date pentru analiza statisticilor accesării clienților noștri;
  • Date pentru politica de cookie-uri;
  • Date pentru publicitatea personalizată conform categoriilor de interes al clientului;
  • Date pentru determinarea câștigătorului în acțiunile promoționale ale vânzătorului.

Accesul sau transmiterea informației cu caracter personal poate fi furnizată către:

  • Angajații companiei noastre cu scopul înregistrării și efectuării comenzii;
  • Furnizorii de servicii de plată/bancare;
  • Furnizorii de servicii de cercetări de piață;
  • Furnizorii de servicii de marketing/telemarketing;
  • Instituții publice la solicitare conform legislației.

4. Folosirea cookie-urilor
4.1. Vânzătorul are dreptul de a utiliza metoda “cookies”. Noi folosim “cookies” pentru a colecta anumite informații despre Client și pentru a urmări vizitele site-ului nostru. Site-urile folosesc des această metodă pentru a îmbunătăți identificarea utilizatorilor lor. “Cookies” reprezintă o cantitate mică de informație, care este trimisă de browser-ul Clientului și se depozitează pe hard disk-ul computerului. Acestea se transmit în momentul când Clientul vizitează site-ul nostru prin intermediul unui calculator. Dacă Clientul nu elimină “cookies”, de fiecare dată când utilizează același computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi anunțat de vizita sa, iar noi putem colecta informații statistice despre activitățile Clientului pe site.

5. Măsuri de securitate
Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețeaua wireless nu poate fi protejată în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere.

6. Serviciul support
SRL Larina Consult oferă clienților săi Serviciul suport la numărul de telefon (+373) 78858485 sau pe revistaghidusii@gmail.com.

7. Cum cumpărăm?
Tehnologia efectuării cumpărăturii:
Pe pagina produsului dorit, selectați cantitatea și tipul produsului. Click pe butonul ‘ADAUGĂ ÎN COȘ’, disponibil sub imaginile produselor.
Produsul este acum disponibil în ‘COȘUL DE CUMPĂRĂTURI’. Acesta este accesibil din colțul dreapta al paginii. Treceți cu mouse-ul peste link sau faceți click, pentru a descoperi ‘COȘUL DE CUMPĂRĂTURI’. Editează sau continuă cu comanda mărfurilor prin click pe butonul ‘COMANDĂ’.
Introduceți datele de contact și datele livrării mărfurilor:

  • Adresa poștei electronice a Cumpărătorului;
  • Numărul de telefon al Cumpărătorului;
  • În cazul în care Vânzarea presupune livrare, datele necesare pentru asigurarea cu succes a livrării:
    • Adresa de livrare;
    • Numele, prenumele, numărul de telefon al Destinatarului în cazul în care acesta este diferit de Cumpărător.
      După care este necesară selectarea metodei de plată. Click pe ‘CONTINUA’ pentru a continua pe platforma de plată securizată.

8. Cum plătim?
a) Plata prin cardul bancar de tip VISA și/sau MasterCard. În momentul efectuării achitării veți fi redirecționat pe pagina de plată, unde urmează să introduceți datele cardului cu care doriți să efectuați plata. Introduceți numărul cardului, data expirării cardului, numele și prenumele deținătorului de card, codul de siguranță – CVV după care confirmați plata prin apăsarea butonului „Achită”.

9. Livrare
Produsele se livrează de către vânzător, direct la domiciliul cumpărătorului/adresa specificată de acesta.
Transportul se asigură prin firme de curierat alese de către SRL Larina Consult.
Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de 72 ore de la confirmarea comenzii, prin email. Comanda ar trebui să ajungă la dumneavoastră în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucrătoare, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră.
Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.
*Utilizatorul site-ului își asumă responsabilitatea totală privind informația personală și de contact introdusă, precum: numărul de telefon, emailul, adresă, comentariile etc.

10. Rambursarea plății
Se efectuează în cazurile când există o bănuială rezonabilă că a fost comisă o fraudă și când livrarea este imposibilă sau livrarea nu a fost efectuată în limitele termenului maxim/n-a fost efectuată în termen de 30 zile din data confirmării Operațiunii de plată respective. SRL Larina Consult este obligat să inițieze Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției respective, cu excepția situațiilor în care a fost primit de la Cumpărător acordul expres în scris cu privire la prelungirea termenului de livrare.

11. Politica de retur
Conform legislației privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, clienții au dreptul de retur în termen de 14 zile.
Larina Consult SRL va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 zile de la data informării de către Cumpărător asupra deciziei sale.
Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail revistaghidusii@gmail.com, unde vor specifica următoarele:

  • Produsul/produsele pe care doresc să le returneze;
  • Motivul returului;
  • Opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei.

12. Reclamații
În cazul reclamațiilor legate direct de bunurile achiziționate, puteți contacta Serviciul Suport Clienți:
Tel: 078858485 (+373) 60025858.
Email: revistaghidusii@gmail.com.
Nemulțumirea dvs va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 3 zile lucrătoare.
Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus SRL Larina Consult prin aceste acțiuni.

13. Dispoziții finale și juridice
Orice litigiu apărut în timpul accesării site-ului www.ghidusii.md (în timpul efectuării comenzii, achitării sau transportării produselor) va fi soluționat pe cale amiabilă în decurs de 30 zile lucrătoare din momentul înștiințării vânzătorului în formă scrisă. În cazul în care conflictul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din Republica Moldova. Fiind de acord cu acești termeni și condiții, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.